Digitaalisen
markkinoinnin
edelläkävijä

Muutamme
tavoitteesi
toiminnaksi

Brändihallittu
asiakaskokemus
aina ja kaikkialla

GREDI CONTENT HUB

Nopeampi
Time-to-Market

GREDI CONTENT HUB

Helppo löytää,
hallita ja jakaa

GREDI CONTENT HUB

100% quarantee
edellinen seuraava
 

Gredi – Myyntisi ja markkinointisi uudistaja

Gredi on digitaalisen markkinoinnin edelläkävijä. Olemme erikoistuneet työnkulkujen automatisointiin ja asiakaslähtöisen viestinnän kehittämiseen sekä myynnin, markkinoinnin ja viestinnän ekosysteemien rakentamiseen. Tarjoamme tuotantovalmiita ratkaisuja, jotka vapauttavat resurssejasi ja kasvattavat kilpailuetuasi. Kasvatamme digitaalisen pääoman tuottoa automatisoinnin, tiedon yhdistämisen, brändinhallinnan, sisällöntuotannon ja monikanavaisen viestinnän keinoin.

Katso videot ›   Lataa oppaat ›

Arvoa tuottava kumppanisi

Me Gredillä panostamme kumppaneihimme. Rakennamme yhdessä strategisia tavoitteitasi tukevat toimintamallit ja digitaaliset ratkaisut, joilla varmistat, että liiketoimintasi tuottavuus paranee ja markkinointi-investointisi maksavat itsensä takaisin.

Tutustu Arvoa kumppanuudesta -malliimme ›

Content HUB – Digitaalinen ekosysteemi kuntoon


Sujuva brändin-
ja aineistonhallinta

Älykäs arkistointi
ja metatiedot

Integraatiot

Tuotetiedon hallinta
ja digitalisaatio
 
Tutustu ratkaisuumme ›

Miksi Gredi Content HUB?

  1. Hoida digitaalinen aineiston- ja brändinhallinta yhdellä järjestelmällä.
  2. Räätälöi vaatimustesi mukaisesti. Maksa vain siitä mitä tarvitset.
  3. Skaalaa ja mukauta muuttuviin tarpeisiisi ketterästi.
  4. Vauhdita liiketoimintaprosessiesi digitalisaatiota.
  5. Ota helposti ja nopeasti käyttöön.
  6. Hyödynnä käyttäjäkoulutus ja ammattilaistemme tuki.
  7. Nauti kotimaisesta ja tietoturvallisesta palvelusta.

 

PYYDÄ ILMAINEN DEMO!

Kuuntele äänikirjana

Tilaa Gredin uutiskirje
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
 

Takaamme, että saat mitattavia tuloksia aikaan.
Jos et ole tyytyväinen, saat rahasi takaisin.

 
Kaipaatko lisätietoa? Ota yhteyttä tästä tai puhelimitse 010 778 7100

Digiviisaan 100 vinkkiä

Vinkki 100

Sisältö on modernin yhteiskunnan polttoaine. Olemme joko sisällön tuottajia tai käyttäjiä. Useimmiten molempia.” Gerry McGovern ja Rob Norton, Content Critical

Vinkki 99

Hyödynnä tiedostojen massakäsittelyä. Voiko satojen tai tuhansien kuviesi metatiedot päivittää automatisoidusti? Tai voitko rakentaa vaikkapa valmiita jälleenmyyjien tuotekuvapaketteja metatietojen tai kuvien sisällön perusteella? Listaa viisi ideaa, joilla voisit automatisoida nyt käsityönä tehtäviä rutiineja. Pyydä digitaalisen aineistonhallinnan asiantuntijalta automatisointiehdotukset listaasi.

Vinkki 98

Tunnista digitaalisen aineistonhallinnan roolit. Kaiken osaamisen ei tarvitse asua yrityksesi seinien sisällä, mutta jokaiseen avaintehtävään tarvitaan resursseja ja nimetty vastuullinen. Piirrä tavoitteistasi tiekartta, joka kuvaa askeleet tavoitetilaan. Varmista eteneminen mittaamalla.

Vinkki 97

Listaa sähköiseen omaisuutesi liittyvät riskit. Mitä jos joku julkaisee tuotemateriaalia liian aikaisin? Mitä jos jälleenmyyjille päätyy väärää tai vanhentunutta tuotetietoa? Kun käsissäsi on lista keskeisistä riskeistä, auditoi a) digitaalisen aineistonhallinnan järjestelmäsi, b) prosessisi ja c) käyttäjien osaaminen. Kysy itseltäsi, kehtaatko kertoa tulokset ylpeänä johtoryhmäsi edessä.

Lue lisää digiviisaan vinkkejä täältä ›

Asiakastarinat

 
Lue lisää asiakastarinoita ›

Uutiset

 

 
 
AAA Suomen Vahvimmat Lowest credit risk Menestyjäyritys Suomalaista palvelua Koodia Suomesta Luotettava kumppani