Gredi on digitaalisen markkinoinnin edelläkävijä. Olemme erikoistuneet työnkulkujen automatisointiin ja asiakaslähtöisen viestinnän kehittämiseen sekä myynnin, markkinoinnin ja viestinnän ekosysteemien rakentamiseen. Tarjoamme tuotantovalmiita ratkaisuja, jotka vapauttavat resurssejasi ja kasvattavat kilpailuetuasi. Kasvatamme digitaalisen pääoman tuottoa automatisoinnin, tiedon yhdistämisen, brändinhallinnan, sisällöntuotannon ja monikanavaisen viestinnän keinoin.
Me Gredillä panostamme kumppaneihimme. Rakennamme yhdessä strategisia tavoitteitasi tukevat toimintamallit ja digitaaliset ratkaisut, joilla varmistat, että liiketoimintasi tuottavuus paranee ja markkinointi-investointisi maksavat itsensä takaisin.
PYYDÄ ILMAINEN DEMO!
Takaamme, että saat mitattavia tuloksia aikaan.
Jos et ole tyytyväinen, saat rahasi takaisin.
”Sisältö on modernin yhteiskunnan polttoaine. Olemme joko sisällön tuottajia tai käyttäjiä. Useimmiten molempia.” Gerry McGovern ja Rob Norton, Content Critical
Hyödynnä tiedostojen massakäsittelyä. Voiko satojen tai tuhansien kuviesi metatiedot päivittää automatisoidusti? Tai voitko rakentaa vaikkapa valmiita jälleenmyyjien tuotekuvapaketteja metatietojen tai kuvien sisällön perusteella? Listaa viisi ideaa, joilla voisit automatisoida nyt käsityönä tehtäviä rutiineja. Pyydä digitaalisen aineistonhallinnan asiantuntijalta automatisointiehdotukset listaasi.
Tunnista digitaalisen aineistonhallinnan roolit. Kaiken osaamisen ei tarvitse asua yrityksesi seinien sisällä, mutta jokaiseen avaintehtävään tarvitaan resursseja ja nimetty vastuullinen. Piirrä tavoitteistasi tiekartta, joka kuvaa askeleet tavoitetilaan. Varmista eteneminen mittaamalla.
Listaa sähköiseen omaisuutesi liittyvät riskit. Mitä jos joku julkaisee tuotemateriaalia liian aikaisin? Mitä jos jälleenmyyjille päätyy väärää tai vanhentunutta tuotetietoa? Kun käsissäsi on lista keskeisistä riskeistä, auditoi a) digitaalisen aineistonhallinnan järjestelmäsi, b) prosessisi ja c) käyttäjien osaaminen. Kysy itseltäsi, kehtaatko kertoa tulokset ylpeänä johtoryhmäsi edessä.